Przetwarzanie Zamówień

  • Przetwarzanie zamówień

    https://www.wzmacniaczsygnalugsm.pl/wp-content/uploads/2019/09/processing1.png
    • Zamówienie wyślemy w ciągu 1-2 dni od otrzymania płatności.
    • W ciągu 24 godzin od przygotowania paczki, udostępniony zostanie numer śledzenia.
    • Jeśli zamówienie zostało złożone w sobotę lub niedzielę, to jego obsługa zacznie się po przetworzeniu płatności w poniedziałek.
    • Dobierzemy metodę wysyłki i przewoźnika dla twojego zamówienie. Nie możesz wybrać tych informacji samodzielnie przy składaniu zamówień.
    • Nie przetwarzamy zamówień i nie realizujemy wysyłek w weekendy i dni wolne od pracy.
    • W ciągu 24 godzin od otrzymania potwierdzenia zamówienia możesz je jeszcze anulować. Więcej informacji znajdziesz w sekcji poświęconej anulowaniu zamówień.

     

  • Wysyłka zamówień

    https://www.wzmacniaczsygnalugsm.pl/wp-content/uploads/2019/09/shipping1.png
    • Wysyłki realizowane są przez międzynarodowych dostawców, na których pracę nie mamy wpływu. Zwykle są dostarczane 3-5 dni po nadaniu*.
    • Ponieważ są to przesyłki międzynarodowe, kurierzy mogą kontaktować się z odbiorcami w sprawach związanych z należnościami celnymi. Jeśli tak się stanie, od razu skontaktuj się z naszym centrum wsparcia, a my wszystkim się zajmiemy.
    • Pamiętaj, że nie jesteś zobowiązany do płacenia cła (nie dotyczy przesyłek obsługiwanych przez FEDEX). Być może będziesz zmuszony tylko podać konkretne dane identyfikacyjne: Unikalny Numer Identyfikacyjny, CPF albo NIP
    • Jeśli odmówisz podania informacji wymaganych przez firmę kurierską, nie będziemy mogli Ci pomóc w ramach naszej procedury zwrotów.

    *Ponieważ są to przesyłki międzynarodowe, zdarzają się 2-3 dni opóźnienia. Jeśli się tak przydarzy, możesz się z nami skontaktować, żeby uzyskać bieżącą pomoc.

  • Dostawa zamówienia

    https://www.wzmacniaczsygnalugsm.pl/wp-content/uploads/2019/09/delivery1.png
    • Czas potrzebny na dostarczenie zamówienia będzie różny w zależności od miejsca i opcji dostawy. Jeśli szacowany czas dostawy został przekroczony, a nie masz jeszcze paczki, skontaktuj się z nami.
    • W zależności od firmy kurierskiej zamówienie może zostać doręczone bez awizacji telefonicznej.
    • Jeśli kurier nie ma możliwości dostarczenia paczki (nikogo nie ma w domu albo nie udało się odnaleźć adresu), przesyłka zostanie zwrócone do lokalnego magazynu, a ty otrzymasz informację mailową. Może być wymagany kontakt z firmą kurierską przed kolejną próbą doręczenia.
    • Jeśli nie uda się druga próba doręczenia, paczka będzie zwrócona do centrum dystrybucyjnego w Polsce i tam przechowywana przez 3-5 dni. Jeśli klient potwierdzi, że można zrealizować dostawę i poda prawidłowy adres, może zostać poproszony o odbiór z centrum dystrybucyjnego.
    • W przypadku uszkodzenia produktu, klient musi otworzyć sprawę w firmach transportowych, takich jak FedEx i DHL.