Polityka Zwrotów

W ciągu 30 dni od odebrania zamówionych przedmiotów możesz je zwrócić lub wymienić. Nie wysyłaj ich na adres podany na stronie, tylko skontaktuj się z nami mailowo [email protected]. Otrzymasz pełną instrukcję zwrotu produktów.

Pamiętaj, że koszty przesyłki zwrotnej pokrywamy wyłącznie wtedy, kiedy została ona nadana na Twój adres omyłkowo.

Należy pamiętać, że w następujących przypadkach pozycja nie podlega zwrotowi:
zwracany produkt nie jest w stanie nadającym się do sprzedaży (zadrapania, inne uszkodzenia fizyczne, brakujące części, zabrudzenia, itp.)
minęło 14 dni od daty dostawy, a powód zwrotu nie może być jednoznacznie określony (brak współpracy, brak informacji lub zdjęć, itp.).
minęło 14 dni od daty dostawy, a przesyłka została otwarta.
W poniższych przypadkach kwota zwrotu zostanie zrewidowana i pomniejszona:
w przypadku braku współpracy z firmą kurierską (np. odmowa przyjęcia zamówienia przy dostawie, nieodebranie przesyłki w przypadku, gdy firma kurierska nie może dostarczyć przesyłki, nieprzekazanie firmie kurierskiej niezbędnych informacji lub dokumentacji) (dla jedno- i dwupasmowych 30%, dla trój- i pięciopasmowych 20%).

Wszystkie produkty zwracane muszą być oryginalnym stanie: bez zadrapań, wyszczerbień czy innych uszkodzeń. Zwrócić należy całą zawartość paczki, czyli anteny, kable, części, instrukcje i inne, łącznie z nieuszkodzonym opakowaniem.

  • Przed nadaniem paczki koniecznie prześlij nam zdjęcie opakowania, w którym widoczne są wszystkie elementy zestawu.
  • Zwroty muszą zostać zabezpieczone w dodatkowym opakowaniu, żeby uniknąć uszkodzenia w czasie transportu.
  • Numer zamówienia powinien być czytelnie zapisany na opakowaniu zewnętrznym
  • Przygotowując zwrot, musisz mieć kod śledzenia przesyłki.
  • Po otrzymaniu od nas szczegółowych instrukcji wraz z prawidłowym adresem zwrotnym odeślij przedmiot w ciągu 14 dni. W tym samym czasie powinieneś poinformować nas o numerze przesyłki zwrotnej. W przeciwnym razie sprawa zwrotu zostanie odrzucona, co oznacza, że nie przyjmiemy Twojego żądania zwrotu.
  • Jeśli przedmiot dotarł do ciebie uszkodzony, skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszych wskazówek – nie będzie to traktowane jako zwrot.
  • Jeśli chcesz otrzymać zwrot pieniędzy, ale z różnych powodów nie możesz nadać przesyłki zwrotnej, decyzję w twojej sprawie podejmiemy indywidualnie.
  • Zdjęcia/filmy produktów powinny być dostarczone w ciągu 7 dni roboczych po złożeniu zapytania o zwrot.
  • Towar należy wysłać w ciągu 7 dni od podania adresu zwrotnego.

Realizacja zwrotu może zająć od 2 do 6 tygodni od chwili odebrania paczki w naszym centrum. Potrzebujemy tego czasu na dokonanie weryfikacji produktu oraz finalizację zwrotu środków.